Wikia

HoaxWiki

Graphic App

320pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

De Graphic App is een applicatie op Facebook.com die tot op heden reeds door 0 gebruikers werd geïnstalleerd op hun account. Het succes is wellicht te danken aan het feit dat niemand ooit al heeft ontdekt waar je die applicatie kan vinden en downloaden om te installeren. Toch blijkt dat de applicatie niet tegen te houden om al jouw foto's, berichten en reacties openbaar te zetten voor de ganse wereld. Gelukkig is de ultieme oplossing binnen handbereik: je post een status waarin je vraagt dat je vrienden acties ondernemen zodat ze jouw berichten niet meer op hun nieuwsoverzicht krijgen. En inmiddels kan de rest van de wereld netjes jouw profiel blijven volgen. Handiger kan bijna niet! 

In realiteit bestaat er geen "Graphic App". Er is well een "Graph Search" waarmee je op Facebook kan zoeken tussen de informatie die andere gebruikers hebben gedeeld. Dat is een ingebouwde functionaliteit waar geen applicatie aan te pas komt. Uiteraard kan je enkel in die berichten zoeken die andere gebruikers hebben gedeeld met instelling "openbaar". Met andere woorden, die gedeelde berichten waren sowieso al openlijk zichtbaar voor de ganse wereld. Als je dat niet wil, zorg er dan voor dat je enkel berichten deelt met instelling "vrienden". De vereiste acties in de hoax zorgt er enkel voor dat jouw vrienden minder berichten van je zien verschijnen (maar ze kunnen ook dan nog altijd al je berichten zien als je naar je Facebook profiel surfen). De enige die je privacy instellingen kan veranderen voor jouw account, ben jijzelf.

BronnenEdit

Around Wikia's network

Random Wiki