Wikia

HoaxWiki

Kam Kong Tong

320pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Kam Kong Tong is een groep mannen en vrouwen uit Hong Kong die speciaal naar Amsterdam komen om zelfgemaakte handzeep te verkopen. Weldra zullen ze hun verkooppunten ook uitbreiden naar Rotterdam. Ze zouden mogelijk samenwerken met parfumverkopers op de parkings van Aldi, Colruyt en andere grootwarenhuizen.

De zeepverkopers hebben één ding gemeen met hun collega parfumverkopers: beide hun producten blijken een bedwelmende werking te hebben. Dat blijkt echter een heel handig voordeel te zijn om zo mensen te beroven. Niettemin zijn er ook enkele nadelen aan verbonden: het is niet mogelijk met ether of gelijkaardige producten om mensen zo snel zo sterk te bedwelmen, en er bestaat geen enkel bewijs dat het ook maar ergens ooit echt gebeurd is.

In realiteit bestaat de zogenaamde bende Kam Kong Tong helemaal niet, en zulke praktijken vinden helemaal niet plaats. Hetzelfde geldt ook voor de zogenaamde verkopers van bedwelmende parfum op grootwarenhuizenparkings. Of voor visitekaartjes met bedwelmende drugs die worden uitgedeeld aan tankstations. Of voor sleutelhangers met ingebouwde chip die worden uitgedeeld aan tankstations. En zo kunnen vast nog wel een tijdje doorgaan...

BronnenEdit

Around Wikia's network

Random Wiki